Informacje o Radzie rodziców

Czym się zajmujemy?

Rada Rodziców zajmuje się przede wszystkim dofinansowaniem:
– zakupu nagród do konkursów szkolnych,
– zakupu książek do biblioteki szkolnej,
– działań Samorządu Szkolnego i Małego Samorządu,
– festynu i innych imprez szkolnych,
– pomocy dla najbardziej potrzebujących uczniów szkoły.
Powyższe działania są możliwe dzięki Państwa wpłatom na fundusz Rady Rodziców. Ponadto Rada Rodziców ściśle współpracuje z Dyrekcją Szkoły. Serdecznie zachęcamy do współpracy wszystkich Rodziców. Każdy pomysł może być cenny!

Kontakt z Radą rodziców
  • poprzez wybranego w klasie przedstawiciela do Rady Rodziców
  • poprzez wychowawcę klasy
  • poprzez pozostawienie pisemnej informacji w sekretariacie szkoły
  • przychodząc na dyżur przedstawiciela prezydium Rady Rodziców w każdy ostatni poniedziałek miesiąca w godz. 17.00-18.00 do szkolnej czytelni.

Zapraszamy do współpracy.

Składka na radę rodziców w roku szkolnym 2024/2025

Rada Rodziców ustaliła następującą składkę na rok 2022/23

  • 50 zł za pierwsze dziecko w szkole
  • 30 zł za drugie dziecko
  • Każde następne dziecko jest zwolnione z opłaty

Składkę proponujemy wpłacać do skarbników klasowych, którzy przeleją ją na konto RR:
42 1870 1045 2078 1023 9358 0003
W tytule przelewu należy zaznaczyć, której klasy dotyczy wplata (np. składka na radę rodziców, klasa 8a).

Skład prezydium rady rodziców w roku szkolnym 2024/2025:

  • przewodnicząca: Beata Zając
  • wiceprzewodnicząca: Benedykt Polinceusz
  • skarbnik: Joanna Grząślewicz
  • protokolant: Joanna Popowicz
  • komisja rewizyjna: Małgorzata, Joanna Popowicz